Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Az én világom, a te világod

"A pesszimizmus az a fajta vélekedés, hogy általánosságban a dolgok rosszak"

Friss topikok

  • Anna Smith: Érdeklődéssel olvastam az oldaladat. Én mégis úgy érzem, érdemes komplex analízist elvégeztetned h... (2013.06.15. 15:08) Az elmúlt negyed év

Címkék

Archívum

Kedves látogató, ha már erre tévedtél...akkor el árulok neked valamit.

Ha már az első mondat értelmetlennek tűnik, az azért van mert az egész világ az...főleg az én szemszögemből.

Kicsit pesszimistán nézem a dolgokat, és ebből néha kellemetlen dolgokkal szembesülök, kvázi a meztelen igazsággal hogy "mi is folyik körülöttem valójában".

Sok ember első bejegyzésnek, biztosan valami olyat vár hogy nagyon jó dolgokat fogok neked ide írni amitől előrébb jutsz az életben, és tapasztalatokat gyűjtve majd elérsz a célodhoz, hát ez nálam nem így lesz. Minden körülöttem történt eseményt le fogok írni, és le vezetem a saját szemszögemből...azért hogy te ne járj így ahogyan néha én.

Remélem így első bejegyzésnek nem voltam el rettentő...illetve szimpatikusnak fogok tűnni, ha nem akkor meg ez van :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://filozofi.blog.hu/api/trackback/id/tr105358713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása